portfolio
NSPAB
Nordiska skorstensprodukter är ett familjeägt företag med kunder över hela Norden. De har utvecklat smarta och säkra skorstenssystem sedan 1964. När vi träffades var det dags för en liten uppdatering och uppmjukning av varumärkets kommunikation. För dem har jag tillsammans med min copy-kollega Fia, skapat annonser, produktkataloger, film och kampanjer för sociala medier som får lysande resultat, tack vare experterna SoMe-experterna Robin och Pontus på Here.
Bläddra gärna
Filmer för NSPAB
Det här är ett exempel på filmer vi producerar inhouse, med mobilkamera och personal från NSPAB framför kameran.
Vi gör ofta kampanjer för NSPABs produkter. I det här fallet handlar inlägget om Charnwoods kamin med kokplatta som både värmer och klarar matlagning om strömmen går.
För att visa flexibiliteten, smidigheten och hållbarheten i NSPABs renoveringsrör som fungerar i alla typer av skorstenar valde vi en följsam, stark och vig dansare.
The Perfect Prepper Vedkamin är ett exempel på hur vi marknadsför NSPABs kaminsortiment.
Vulcanus är en fantastisk utegrill med plats för många kockar och stora sällskap. Den är robust och kan stå ute året om och ytan blir bara snyggare med åren.
NSPAB låter oss använda ett tydligt och personligt tilltal även i rekryteringsinsatser.
NSPABs säkra och flexibla skorstenssystem, Modulex, gör arbetet lätt för alla användare – både installatörer och tomten.
Uppdragsgivare: NSPAB
Arbetsgrupp: Åsa Torrestad (Strategi, CD, Art Director), Fia Erixon (Strategi, Copy), Robin Olsen, Pontus Engqvist, Here (SoMe-strategi)